Terug

Hoe en waar kan ik een klacht melden?

Klik op de afbeelding om deze te vergroten

Staedion doet er alles aan om het wonen zo prettig mogelijk te maken. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening, onze producten of onze medewerkers.
 
Wat voor klachten kan ik indienen?
U kunt een klacht indienen als u niet tevreden bent over de dienstverlening, producten of handelingen van medewerkers van Staedion. Bijvoorbeeld als u niet tevreden bent over de manier waarop we uw reparatie of overlastprobleem oplossen.
 
Overige meldingen

  • Heeft u een reparatieverzoek? Meld dit aan onze onderhoudsdienst.
  • Ervaart  u overlast? Meld het hier.
  • Heeft uw woning last van vocht en schimmel? Meld dit hier.

Meld uw klacht altijd
Dat kan online via het klachtenformulier of per brief: Staedion, Postbus 40406, 2504 LK in Den Haag, onder vermelding van ‘Melden klacht’. Geef duidelijk aan waar uw klacht over gaat, met wie u heeft gesproken en welke stappen u zelf al heeft genomen.


Om uw klacht in behandeling te nemen hebben we de volgende gegevens van u nodig:
* Verplichte velden
 
Wat gebeurt er met mijn klacht?
Binnen vijf werkdagen ontvangt u een bevestigingsbrief, waarin staat wie uw klacht binnen Staedion in behandeling neemt. U ontvangt binnen twee weken een brief waarin we uitleggen hoe we uw klacht gaan verhelpen. Als wij meer tijd nodig hebben om een oplossing te vinden, dan vertellen wij u dat. Meer informatie vindt u in het Klachtenreglement van Staedion.
 
Niet tevreden?
Wij doen ons best uw klacht goed op te lossen. Lukt dit niet, dan kunt u voor een onafhankelijk oordeel terecht bij de Geschillencommissie Wonen Zuid-Holland of de Klachtencommissie van Staedion.

 

Doe mee!

Wil u ook meedoen? Als u uw gegevens achterlaat, nemen wij snel contact met u op!

*verplicht veld