Mijn Staedion maakt het u makkelijk

Als huurder wilt u graag snel worden geholpen. Daarom bieden wij u Mijn Staedion. Dit is een persoonlijke en beveiligde webomgeving waarop u vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week kunt inloggen. Met Mijn Staedion kunt u veel zaken van achter uw computer regelen. Bijvoorbeeld het indienen van een reparatieverzoek. U kunt daarbij zelf kiezen wanneer u wilt dat Staedion bij u langskomt. U kunt ook uw contactgegevens wijzigen, overlast melden of betaaloverzichten inzien.

 

Aanmelden

Wilt u graag gebruikmaken van Mijn Staedion? Neemt u dan telefonisch contact op met onze Klantenservice via telefoonnummer 0900 – 1424 (2,80 cent per minuut, met een starttarief van 9,51 cent). Of stuur een e-mail naar info@staedion.nl. Wij helpen u graag aan uw relatienummer en een activatiecode. Met deze gegevens gaat u naar http://mijn.staedion.nl. U ziet hier een link met de tekst ‘Mijn Staedion activeren’. Hier klikt u op. Het scherm dat dan verschijnt, leidt u verder door de aanmeldprocedure. Wij wensen u veel plezier en gemak met Mijn Staedion toe! 

 

Rondleiding

Wilt u eerst rondkijken op Mijn Staedion? Graag nodigen wij u uit voor een rondleiding. We laten u zien hoe u als huurder een reparatieverzoek in de beveiligde webomgeving kunt indienen.

Zoek op trefwoord