Jaarverslag 2016: Staedion zet in op betaalbaarheid, duurzaamheid en woonkwaliteit

14 juni 2017

Staedion heeft de jaarcijfers over 2016 gepubliceerd. De financiële positie is verder versterkt. Dat zorgt ervoor dat wij blijven investeren in verbeter- en nieuwbouwprogramma’s.

Betaalbaarheid, duurzaamheid en woonkwaliteit staan centraal

In 2016 lag de focus van Staedion op de thema’s betaalbaarheid, duurzaamheid en woonkwaliteit. In totaal is er € 106 miljoen geïnvesteerd in onderhoud en woningverbetering. Verder is er in 2016 voor € 18,5 miljoen geïnvesteerd in nieuwbouw om bewoners in Den Haag toegang te bieden tot betaalbare en comfortabele huurwoningen. Momenteel zijn er vijf projecten van in totaal 418 woningen in aanbouw of worden deze binnenkort opgeleverd.

Zes bewoners vertellen hun verhaal

Dit jaar vertellen zes bewoners hun verhaal. Hoe zetten zij zich actief in voor hun wijk, complex of buurt. Op dit manier dragen zij ook bij aan een fijne woonomgeving. Samen met onze bewoners maken wij een eigen thuis bereikbaar.

Het complete jaarverslag 2016 is online beschikbaar. U kunt het per hoofdstuk lezen en/of downloaden.