Telefoonmenu aangepast

22 juli 2020

Wij vinden het belangrijk om onze bewoners zo goed mogelijk te helpen. Daarom pasten wij ons telefoonmenu aan. Het is belangrijk dat je een juiste keuze maakt. Zo kunnen wij jou beter en sneller helpen. Wist je ook dat je heel veel zaken zelf online kan regelen?

Kies 1 voor vragen over:

  • Reparaties
    • het melden van een reparatie. Er is dus iets kapot in en rondom jouw huis of in de algemene ruimte van jouw complex of gebouw.
    • Vragen over een reparatie die je al gemeld hebt.
  • Je wilt een reparatieafspraak verplaatsen of afzeggen.
  • Lekkages.
  • Verstoppingen.
  • Glasschade.
  • Aanvragen van een nieuwe of extra sleutel. Je bent jouw sleutel kwijt of je tag werkt niet.
 Kies 2 voor alle overige vragen.
 

Regel het zelf online!

Ook kan je veel dingen zelf regelen via 'Mijn Staedion'. Hier hoef je niet voor te bellen.
 
  • Je huur opzeggen? Dit kan onder ‘Mijn contracten’.
  • Is er iets kapot in of rondom jouw woning? Maak een reparatieafspraak via ‘Mijn reparaties’.
  • Je e-mailadres of telefoonnummer wijzigen? Bij ‘Mijn gegevens’ kan je dit snel en makkelijk doen.
  • Op zoek naar jouw huurspecificatie? Deze vind je onder ‘Mijn geldzaken’.
  • Onder ‘Mijn geldzaken’ vind je ook alles over de huur, kan je alle betalingen en ontvangsten inzien en wijzigingen doorgeven, zoals het aanpassen van jouw rekeningnummer.

Zelf klussen in je woning?

Jouw woning inrichten naar je eigen smaak? Bij Staedion begrijpen we dat. Wij willen graag dat jij je thuisvoelt in jouw woning. Kleine klusjes zijn vaak zo geregeld. Maar voor grote veranderingen in jouw woning gelden voorwaarden. Soms kan je direct aan de slag, soms heb je eerst onze toestemming nodig. Wil je zelf gaan klussen in de woning? Vraag dit dan aan.  
Deze aanvraag kan niet telefonisch!
 

Een vraag aan Staedion?

Op onze website lees je veel antwoorden op de meest gestelde vragen.