Vacature

Teamleider Service & Reparatie

Locatie
Den Haag
Afdeling
Onderhoud & Vastgoed
Ervaring
Ervaren
Aantal uur
36 uur

Kranen repareren, keukens plaatsen en kitranden vervangen: bij onze bewoners is er altijd wat te doen. Onder jouw toezicht regelen onze vakmensen het in een handomdraai. Als teamleider Service en Reparatie geef je samen met een collega teamleider leiding aan het team Service & Reparatie dat bestaat uit zo’n 50 medewerkers. Naast de onderhoudsmedewerkers zorg je samen met de medewerkers magazijn & logistiek en de werkvoorbereider voor een optimale werkvoorraad en planning. We zoeken iemand die de lijnen kan uitzetten, snel kan schakelen, de samenwerking bevordert en makkelijk in de omgang is. Iets voor jou?


Jouw beslissingen maken de stad

  • Je hoofdverantwoordelijkheid: de organisatie en uitvoering van service- en reparatieonderhoud.
  • Je geeft hiervoor coachend leiding aan een team van ongeveer 25 medewerkers.
  • Daarbij motiveer en stimuleer je ze in hun ontwikkeling – zowel professioneel als persoonlijk.
  • Je bewaakt de doelstellingen van je team, o.a. op het gebied van productiviteit en kwaliteit.
  • Je controleert of medewerkers werkinstructies, budgetten, Arbo- en VCA-richtlijnen naleven
  • Je adviseert je leidinggevende op het gebied van de positionering van de eigen onderhoudsdienst en het optimaliseren van de inzet daarvan
  • Je houdt je bezig met integrale vraagstukken en zoekt daarbij de samenwerking binnen de afdeling Onderhoud en andere afdelingen
  • Je levert een bijdrage aan de operationele en tactische doelen van de organisatie en draagt verbetervoorstellen aan.


Dit ga je doen

Op het werk aangekomen staan de eerste onderhoudsmedewerkers al met vragen naast je bureau. Je pakt & lost de vragen op zodat ze op tijd naar hun eerste klus kunnen vertrekken. Goed om gelijk met de werkvoorbereider te overleggen of alles wat nodig is voor de klussen van die dag geregeld is . Gelijk ga je door naar de weekstart waar je toelichting geeft aan het management over de geleverde prestaties.


Tijd om wat gemiste oproepen te beantwoorden, je belt de vakmannen terug, behandelt je mail en bereidt de toolboxbijeenkomst voor. Er is een planningsprobleem waardoor onderhoudsmedewerkers stil komen te staan. Je schakelt met de planner om tegenmaatregelen te nemen en stemt vervolgacties af met de werkvoorbereider.


Een afspraak in de middag komt te vervallen waardoor je tijd hebt om bij een project langs te gaan wat uitgevoerd wordt door de eigen dienst. Nog snel terug naar het kantoor om het re-integratietraject en plan van aanpak uit te werken zodat een uitgevallen medewerker op een duurzame manier zijn werkzaamheden kan hervatten. Je schakelt hierbij met de afdeling HR.


Het laatste uur gebruik je ter voorbereiding op de tertaalrapportage waarbij je de resultaten ten opzichte van de begroting verklaart.

Morgenochtend staat er een overleg gepland over het magazijn en het optimaliseren van de bevoorrading van de bussen . Je vraagt de magazijnmedewerker om de actuele levertijden en condities aan te leveren zodat in het overleg direct afspraken gemaakt kunnen worden met de leverancier.

Dit heb je nodig

  • Je werkt en denkt op hbo-niveau, bij voorkeur met een bouwkundige of technische achtergrond.
  • Je hebt twee tot vijf jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt kennis op het gebied van woningonderhoud, VCA, service- en kwaliteitsmanagement.
  • Je bent in staat bedrijfs- en managementvraagstukken naar de praktijk te vertalen, en andersom.
  • Je kunt goed plannen en organiseren, en speelt flexibel in op onvoorziene omstandigheden.
  • Je neemt initiatief en bent in staat analytisch te werk te gaan

Dit krijg je ervoor terug

De kans om te leren en de vrijheid om zelfstandig te opereren. Plus:

  • Een salaris tussen de € 4.367 ,- en € 5.903 ,- bruto, op basis van 36 uur.
  • Een vierdaagse werkweek, als je dat wilt. Zo kun je werk en privé nog beter in balans houden.
  • Een loopbaanontwikkelingsbudget van € 900,- per jaar op basis van een fulltime dienstverband.
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.. Als je met het ov reist, vergoeden wij de kosten volledig. Fiets je liever? Dan belonen we je gefietste kilometers. Wij zijn groot voorstander van duurzame activiteiten.


Over Staedion: samen thuis

Met ons maatschappelijk hart zetten wij ons in voor een betaalbaar en veilig thuis voor onze huurders. Want wonen gaat over mensen. Wij verhuren 44.000 woningen, winkels, bedrijfsruimten en parkeerplaatsen in de regio Haaglanden. Samen met onze huurders en partners maken wij ons sterk voor een prettige woonomgeving. Wij werken continu aan verduurzaming en bouwen de komende jaren maar liefst 7.500 nieuwe woningen. Samen thuis, voor nu en later.


Interesse om mee te bouwen aan Staedion?

Ben je enthousiast geworden of wil je meer weten? Solliciteer dan direct, via de knop hieronder. Vragen? Neem dan contact op met Franklin Brandsma, recruiter via tel. 06 - 83 27 86 69/ franklin.brandsma@staedion.nl

Zijn onze kernwaarden ook de jouwe?

Verbinden

Samen bereik je meer dan alleen. We benutten elkaars talenten en kennis, weten wat er speelt en begrijpen elkaar. We zoeken elkaar op, geven waardering en feedback en doen het samen. We zoeken de verbinding op met ons team, andere teams en verschillende afdelingen. Daarbij kijken we ook naar buiten. We zoeken de verbinding op en zijn bereikbaar voor elkaar, onze huurders en samenwerkingspartners om met elkaar onze krachten te bundelen.

Doen

We zijn bezig met innovatie en vernieuwing en maken het waar. We doen en maken keuzes. We realiseren waar we aan begonnen zijn, geven niet op en zijn gedreven om meer te ondernemen en constant te verbeteren. We zijn creatief, durven te experimenteren en fouten te maken. We hebben de juiste focus in wat we willen realiseren en houden het einddoel voor ogen.

Sociaal-maatschappelijk

Iedereen bij Staedion heeft een sociaal-maatschappelijk hart en wil bijdragen aan het geluk en de gezondheid van onze huurders door een veilig en betaalbaar thuis. We werken samen aan het verbeteren van leefbaarheid in de wijken. We bouwen samen nieuwe woningen. En werken samen aan duurzaamheid. We doen wat nodig is voor de maatschappelijke opgave. We werken klantgericht, kijken naar de behoeftes van huurders en bieden hulp aan huurders die soms net wat meer nodig hebben. Wonen gaat over mensen.

Zo ziet werken bij Staedion eruit

Dit is de sollicitatieprocedure

  • Solliciteer

    Welkom! Je sollicitatie is binnen. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

  • Telefonisch interview

    We bellen je op om kennis te maken.

  • Eerste gesprek

    We spreken je op kantoor of via Teams.

  • Assessment (mogelijk)

    We bekijken samen je expertise.

  • Vervolggesprek

    Je gaat nog eens in gesprek met anderen.

  • Check check

    We vragen je om: twee referenties, een VOG en een kopie van een geldig ID.

  • Contractvoorstel

    Je krijgt een voorstel, uiteraard nadat wij jouw wens hebben besproken.

  • In dienst

    Even digitaal tekenen én klaar. Welkom bij de club!