Zoeken

Veelgestelde vragen

Uitgelicht

Klacht over Staedion

Wij proberen je zo goed mogelijk te helpen om een vraag of probleem op te lossen. Maar het kan gebeuren dat je toch niet tevreden bent.

Heb je een klacht over ons? 

Dat horen wij graag. Meld je de klacht bij ons door hieronder op de gele knop ‘Meld een klacht over Staedion’ te klikken.

Wanneer krijg je antwoord?

Binnen 3 werkdagen nemen wij persoonlijk contact met je op over je klacht. 

Wil je extra informatie aan ons sturen?

Wil je - nadat je jouw klacht hebt ingediend - ons extra informatie sturen? Om zo jouw klacht duidelijker te maken? Dan kan je dit via e-mail (info@staedion.nl) aan ons toesturen. Vergeet niet je naam en adres in de e-mail te zetten.

Niet tevreden over onze oplossing?

Wij vinden het belangrijk dat jij vindt dat wij de klacht goed hebben opgepakt. Ben je toch niet tevreden over ons antwoord? Of de oplossing die wij geven? Dan kan je jouw klacht voorleggen aan een onafhankelijke commissie. Deze commissies vind je hieronder.

Let op: je kan alleen jouw klacht voorleggen aan één van de commissies nadat je de klacht eerst hebt voorgelegd bij Staedion. En als je er niet uit bent gekomen met ons. Wij werken volledig mee aan een oplossing via onze klachtencommissie.

Veelgestelde vragen

Uitgelicht