Huur betalen

Hoe betaal je de huur? Heb je recht op huurtoeslag? Wat kun je doen bij een huurachterstand?

Meer info en direct betalen

Veilig betalen

Heb je een een iDEAL-link via e-mail of sms gekregen? We vertellen je hoe je weet of deze e-mail van Staedion is.

Huur niet kunnen betalen

Heb je hulp nodig om je geldzaken goed te regelen? Wij helpen je graag verder.

Digitale acceptgiro

Betaal je de huur via een acceptgiro? Deze wordt binnenkort vervangen door een digitale acceptgiro. 

Huurtoeslag

Wat is huurtoeslag en hoe kom je in aanmerking voor huurtoeslag?

Reparatie en onderhoud

Is er iets stuk? Heeft je huis onderhoud nodig? Wil je een reparatie melden?

Meer info en direct melden

Verstopte afvoer?

Is de afvoer in de keuken, de badkamer of de wc is verstopt. We vertellen je wat je kan doen.

Last van vocht en schimmel?

Wij nemen klachten over vocht en schimmel altijd serieus en helpen je er graag mee.

Serviceabonnement

Wil je dat wij kleine reparaties in je huis doen? Dan kan je een serviceabonnement nemen.

Neem een woonverzekering

We adviseren je een goede woonverzekering voor de spullen in je huis te nemen. 

Klachten en overlast

Hoe meld je overlast, woonfraude of een klacht? Wat kan je doen bij ongedierte?

Meer info

Overlast van mijn buren

Het kan dat je last hebt van elkaar of dat je overlast ervaart. Lees wat je kan doen.

Woonfraude

Weet je wat woonfraude is en hoe je het kan herkennen?

Ongedierte

Heb je last van insecten en/of ratten in je huis. We vertellen je wat je kan doen.

Zelf klussen

Wil je zelf klussen in je huis? Dat mag. Want we willen graag dat je in een huis woont waarin je je thuis voelt.

Huur opzeggen

De huur opzeggen kan elke dag van de maand. Lees de voorwaarden.

Ik ben een nieuwe huurder

Gefeliciteerd met je nieuwe huis. We hopen dat je hier met veel plezier woont. Je moet nog wel een aantal dingen regelen.

Vereniging van Eigenaren

Woon je in een gebouw met huurhuizen en koophuizen? Dan is er een Vereniging van Eigenaren (VvE). Dat staat in de wet.