Klacht over Staedion
Wij proberen je zo goed mogelijk te helpen om een vraag of probleem op te lossen. Maar het kan gebeuren dat je toch niet tevreden bent. Heb je een klacht over ons? Dat horen wij graag.
Wanneer krijg je antwoord?
Binnen 2 werkdagen na ontvangst van je klacht sturen wij je een bevestiging. Hierin staat wie jouw klacht behandelt. Binnen 10 werkdagen gaan we echt in op jouw klacht. Soms hebben we meer tijd nodig om jouw klacht te onderzoeken. Dan krijg je van ons bericht over wat we doen en hoeveel tijd we nog nodig hebben.
Ben je op zoek naar een woning? En heb je een klacht over jouw inschrijving?
Dien deze klacht dan in via het contactformulier van Woonnet Haaglanden. Heb je een klacht over een woningtoewijzing van Staedion? Dan meld je dit bij ons.
Wilt u extra informatie aan ons sturen?
Wil je - nadat je jouw klacht hebt ingediend - ons extra informatie sturen? Om zo jouw klacht duidelijker te maken? Dan kan je dit via e-mail (info@staedion.nl) aan ons toesturen. Vergeet niet de naam van de behandelaar bij de extra informatie in de e-mail te zetten. De naam van je behandelaar ontvang je van ons binnen 2 werkdagen.
Niet tevreden over onze oplossing?
Wij vinden het belangrijk dat jij vindt dat wij de klacht goed hebben opgepakt. Ben je toch niet tevreden over ons antwoord? Of de oplossing die wij geven? Dan kan je jouw klacht voorleggen aan een onafhankelijke commissie. Deze commissies vind je hieronder.
Let op: je kan alleen jouw klacht voorleggen aan één van de commissies nadat je de klacht eerst hebt voorgelegd bij Staedion. En als je er niet uit bent gekomen met ons. Wij werken volledig mee aan een oplossing via een klachtencommissie.
Uitgelicht

Hulp nodig? Neem contact op!
Heb je vragen of heb je hulp nodig. Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.