Door een storing bij KPN zijn wij telefonisch slecht bereikbaar. Bel ons alleen voor spoedgevallen. Heb je geen spoedmelding? Bel ons dan op een andere dag. Wil je een reparatie melden? Dit kan online via de knop 'Reparatie melden'.

Geen (warm) water

Komt er geen water of weinig water uit de kranen? Wij vertellen je wat je kan doen.

Er komt weinig of geen water uit alle kranen. Wat kan ik doen?

Komt er weinig of geen water uit alle kranen? En hebben je buren dit ook? Dan werkt het waterbedrijf misschien aan de waterleiding. Kijk op waterstoring.nl of dit zo is.

Is er iets anders aan de hand? Meld dan je reparatie in Mijn Staedion.

Heb je geen warm water?

Kijk dan eerst of er genoeg water in je cv-ketel zit. Ontluchten en bijvullen van de verwarming is makkelijk. Kijk hier hoe je zelf problemen met je verwarming makkelijk kunt oplossen. Lukt het niet? 

  • Zit op het apparaat een sticker van Breman? Bel dan Breman op 0900 - 82 12 174. 
  • Heb je centrale verwarming van een gezamenlijke verwarmingsketel in het gebouw? Bel ons dan op 088 - 24 23 000. 

Uitgelicht

Illustratie monteur belt aan

Serviceabonnement

Wil je dat wij kleine reparaties in je huis doen? Sluit dan een serviceabonnement af voor € 7,74 per maand. We controleren dan ook elke 18 maanden welke reparaties bij jou nodig zijn.

Tekening van twee pratende mensen onder een parasol

Hulp nodig? Neem contact op!

Heb je vragen of heb je hulp nodig. Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.