Door een storing bij KPN zijn wij telefonisch slecht bereikbaar. Bel ons alleen voor spoedgevallen. Heeft u geen spoedmelding, bel ons dan op een andere dag.

Mijn Staedion

Op Mijn Staedion kan je de meeste dingen online met ons regelen.

Wat kan je online regelen in Mijn Staedion  

  • Je kan een afspraak maken voor een reparatie.  
  • Je kan al je geldzaken regelen. Bijvoorbeeld je huur betalen met iDEAL. Je bankrekeningnummer veranderen. Of regelen dat je je huur automatisch betaalt met automatische incasso.  
  • Je kan zien welke huur je betaald hebt. En welke bedragen je van ons hebt gekregen.  
  • Je kan zien hoe hoog je huur en je servicekosten zijn.  
  • Je kan je telefoonnummer en je e-mailadres veranderen.  
  • Je kan ons laten weten hoe je brieven van ons wil krijgen. Met de post. Of met e-mail.  
  • Je kan een serviceabonnement nemen.  
  • Je kan de huur opzeggen.  

Hoe maak ik een account? 

Heb je nog geen gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Staedion? Dan kan je die krijgen op mijnstaedion.nl. Je hebt hiervoor je klantnummer en een e-mailadres nodig. Je klantnummer vind je op de brieven van Staedion. Dit nummer begint met de letters KLNT- of HRDR- en dan zeven cijfers. Ben je na juni 2008 in een huis van Staedion gaan wonen? Dan staat dit nummer ook op je huurcontract.  

Uitgelicht

Tekening van twee pratende mensen onder een parasol

Hulp nodig? Neem contact op!

Heb je vragen of heb je hulp nodig. Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.