Bewoners muzikaal verrast

Foto

De bewoners van meerdere wooncomplexen zijn dinsdag 15 maart muzikaal verrast. Zangeres Milène van der Smissen gaf een swingend kofferbakconcert. Staedion wil via muziek bewoners verbinden en vieren dat we elkaar weer (meer) kunnen ontmoeten in de wijk.

De zangeres bracht een bezoek aan vier complexen. De reis begon bij de serviceflat Dekkershaghe in Loosduinen. Daarna was Het Kleine Loo in Mariahoeve aan de beurt, om vervolgens een stop te maken bij de Stieltjesstraat en sloot af bij de Wenckebachstraat, beiden in Laak. Bewoners van jong tot oud dansten en zongen (vanaf hun balkon) mee.

Gijsbert van Herk, bestuursvoorzitter Staedion: "Voor prettig wonen is meer nodig dan alleen een huis. Echt prettig wonen doe je samen. Muziek verbindt en brengt vrolijkheid in de buurt. En dat is na de donkere coronadagen die we achter de rug hebben voor sommige bewoners hard nodig. Een klein gebaar zoals dit kan al een groot verschil maken. Ik ben blij dat we elkaar weer (meer) kunnen ontmoeten in de wijk."