Mijn Staedion
samen
thuis

Terug

Hoe en waar kan ik een klacht melden?

Staedion doet er alles aan om het wonen zo prettig mogelijk te maken. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening, onze producten of onze medewerkers.
 
Welke klachten kan ik indienen?
U kunt een klacht indienen als u niet tevreden bent over de dienstverlening, producten of handelingen van medewerkers van Staedion. Of als u niet blij bent hoe wij een probleem voor u hebben opgelost.
 
Waar kunt u geen klacht voor indienen?
Iets kapot in uw woning? U ervaart overlast van uw buren? Of u heeft last van vocht en schimmel in uw woning? Dien hiervoor geen klacht in maar meld dit bij ons. Wij proberen uw probleem zo goed mogelijk te verhelpen. Is het probleem niet goed verholpen of bent u niet blij met de oplossing? Dien dan pas een klacht in.
 

  • is er iets kapot in uw woning of heeft u een ander reparatieverzoek? Meld dit aan onze onderhoudsdienst.
  • Ervaart  u overlast? Meld het hier.
  • Heeft uw woning last van vocht en schimmel? Meld dit hier.

Meld uw klacht altijd
Dat kan online via het klachtenformulier of per brief: Staedion, Postbus 40406, 2504 LK in Den Haag, onder vermelding van ‘Melden klacht’. Geef duidelijk aan waar uw klacht over gaat, met wie u heeft gesproken en welke stappen u zelf al heeft genomen.

 

Om uw klacht in behandeling te nemen hebben we de volgende gegevens van u nodig

* Wij willen u zo goed mogelijk helpen. Daarom hebben wij uw gegevens nodig. Wij gaan zorgvuldig om met geregistreerde persoonsgegevens. In ons privacybeleid leest u hier meer over.

Wat gebeurt er met mijn klacht?
Binnen vijf werkdagen ontvangt u een bevestigingsbrief, waarin staat wie uw klacht binnen Staedion in behandeling neemt. Hierna houden wij u op de hoogte over de stappen en de tijd die wij nodig hebben om uw klacht in behandeling te nemen en op te lossen.
 
Niet tevreden?
Wij doen ons best uw klacht goed op te lossen. Lukt dit niet, dan kunt u voor een onafhankelijk oordeel terecht bij de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland of de Klachtencommissie van Staedion. Meer informatie vindt u in het Klachtenreglement van Staedion.