Klachten en overlast

Wij vinden het belangrijk dat iedereen veilig, prettig en schoon kan wonen. Dat lukt alleen door rekening met elkaar te houden. In gesprek te blijven, afspraken te maken én deze ook nakomen. Wat kan je doen als dit niet lukt? Dit en meer lees je hier.

Heb je last van andere huurders of ongedierte? Is er iets kapot in je huis? Wil je woonfraude melden? Heb je last van vocht en schimmel? Heb je een klacht over ons? Laat het ons weten. Dat kan op de manieren die hieronder staan. 
 

Veelgestelde vragen

Er zijn problemen in de buurt. Wat kan ik doen?

Zijn er problemen in de buurt? Ligt er bijvoorbeeld afval op het gras of in de struiken. Of zijn er dingen kapot in de buurt. Neem dan contact op met de gemeente waarin je woont.

Er zijn problemen in de algemene ruimtes. Wat kan ik doen?

Staan er spullen in de algemene ruimtes, bijvoorbeeld in het portiek of op de galerij? Bijvoorbeeld fietsen, scooters, vuilnis of andere spullen? Dat mag niet, want dat is gevaarlijk.

  • Weet je van wie de spullen zijn? Bespreek dit dan met de eigenaar van de spullen.
  • Weet je niet van wie de spullen zijn? Meld dit dan aan ons.

Ben je niet tevreden over de schoonmaak van de algemene ruimtes? Of over het onderhoud van de algemene tuin?

Met elkaar proberen we de algemene ruimtes schoon en netjes te houden. Huurders houden het portiek zelf schoon en netjes. Of je betaalt servicekosten voor het laten schoonmaken van deze ruimten. In de algemene ruimte hangt het rooster voor schoonmaak en groenonderhoud.  

Ben je niet tevreden over de schoonmaak van de algemene ruimtes? Of over het onderhoud van de tuin? Meld dit dan aan ons.

Uitgelicht

Tekening van twee pratende mensen onder een parasol

Hulp nodig? Neem contact op!

Heb je vragen of heb je hulp nodig. Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.