Reparatie en onderhoud
Hoe meld je een reparatie? Hoe onderhoud je je huis? Hoe kan je een serviceabonnement afsluiten? Dit en meer lees je hier.
Wachttijden Breman en RRS
Op dit moment zijn de wachttijden bij Breman en RRS voor het uitvoeren van reparaties en aan de telefoon langer dan normaal. Wij kunnen je helaas niet verder helpen. En vragen je daarom geen contact met Staedion op te nemen hierover. Sorry voor het ongemak. Wij werken samen met onze partners hard aan een oplossing.
Heb je glasschade, een verstopte afvoer of problemen met je cv?
Maak dan een afspraak met een ander bedrijf.
- Heb je problemen met je centrale verwarming (cv)? En zit op het apparaat een sticker van Breman? Bel dan Breman op 0900 - 82 12 174.
- Heb je glasschade? Of een probleem met een rooster in een raam? Bel dan Sensglas op 070 - 32 33 045.
- Heb je een verstopte afvoer? Probeer het probleem eerst zelf op te lossen. Lukt dit niet? Maak online een afspraak met Riool Reinigings Service RRS of bel RRS op 088 - 030 13 13.
Wil je de afspraak veranderen of afzeggen?
Komt de afspraak niet uit? En wil je de afspraak veranderen of afzeggen? Bel ons dan op 088 - 24 23 000.
Je kan eenvoudig een reparatie melden via Mijn Staedion.
Uitgelicht
![[DEMO] Thema afbeelding](/sites/default/files/styles/actieblock_image/public/2022-07/thema-afbeelding.png?h=74306427)
Wil je zelf klussen in je huis?
Dat mag. Want we willen graag dat je in een huis woont waarin je je thuis voelt. Voor zelf klussen gelden wel regels.

Hulp nodig? Neem contact op!
Heb je vragen of heb je hulp nodig. Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder.