Mijn Staedion

Terug

Hoe kan ik een reparatie melden?

De meeste reparaties kunt u online melden via de knop ‘Online reparatie melden’ in Mijn Staedion. Dat gaat eenvoudig. Via een aantal vragen kiest u steeds uit verschillende antwoorden. U klikt aan wat voor uw reparatie van toepassing is en maakt zelf direct een afspraak. Zo kiest u wanneer het voor u uitkomt dat de monteur langskomt. Tijdens de afspraak moet u wel thuis zijn. 
 
Direct zelf regelen: centrale verwarming, glasschade, verstopte afvoer
Voor sommige storingen of reparaties neemt u zelf contact op met de leverancier. U maakt met het bedrijf een afspraak zodat de monteur langskomt wanneer het u uitkomt. Zij zorgen dat uw probleem wordt opgelost.
 

  • Heeft u een probleem met de centrale verwarming voorzien van een sticker van Breman? Bel Breman via 0900 - 821 217.
  • Heeft u glasschade of een probleem met het rooster in uw raam? Bel Sensglas via 070 - 323 30 45.
  • Heeft u een verstopte afvoer? Probeer eerst de verstopping zelf te verhelpen. Lukt dit niet? Neem dan contact op met Zegwaard via 015 - 26 26 161.

Afspraak wijzigen of annuleren?
Neem telefonisch contact met ons op via 088 - 24 23 000 (kies 1) om uw afspraak te wijzigen of annuleren.

Direct online een reparatie melden