Mijn Staedion
samen
thuis

Terug

Hoe kan ik een reparatie melden?

De meeste reparaties kunt u online melden via de knop ‘Reparatie melden’. Dat gaat eenvoudig. Via een aantal vragen kunt u steeds kiezen uit verschillende antwoorden. U klikt aan wat voor uw reparatie van toepassing is. Daarna zijn er verschillende mogelijkheden.
 

  • U kunt direct zelf een afspraak inplannen en een tijdsvak kiezen wanneer de monteur langskomt. Tijdens de afspraak moet u wel thuis zijn. Wij snappen dat dit vervelend kan zijn maar het is belangrijk om uw medewerking te verlenen zodat het probleem of gebrek niet erger wordt en de overlastsituatie zo kort als mogelijk wordt gehouden.
  • U krijgt een telefoonnummer van een gespecialiseerd bedrijf, zodat u rechtstreeks een afspraak kunt maken.
  • Betreft het een algemene ruimte van uw complex? Dan wordt uw melding doorgestuurd en hoeft u niet aanwezig te zijn bij de reparatie.
  • Betreft het een reparatie die voor eigen rekening is? Dan nemen wij contact met u op om u te informeren over de kosten.

Direct een reparatie melden